A kezelés a svéd masszázsban használatos fogásokból áll, viszont sokkal erőteljesebb, intenzívebb annál. A masszázs során nemcsak a felszíni szöveteket, izmokat dolgozzuk meg, hanem a mélyebb rétegeket, mély-izomzatot is. A megfelelően és rendszeresen végzett sportmasszázs az izom teljesítőképességét a többszörösére képes növelni. Az eredmény fokozása érdekében érdemes több folyadékot inni a masszázs után, hogy a méreganyagok könnyebben távozzanak a szervezetünkből.

Hatásai

  • Serkenti a vérkeringést
  • Növeli a szövetek áteresztő képességét
  • Csillapítja a fájdalmat.
  • Javítja a szövetek rugalmasságát
  • Csökkenti a szorongást

Kinek ajánlott?

Az aktív, hivatásos sportolóknak és a mozgásszegény életmódot folytatóknak egyaránt érdemes alkalmazni. A lemerevedett, kevésbé aktív izomzatnak épp úgy szüksége lehet a segítségre, mint a megerőltetett, igénybe vett testnek. Annak ellenére, hogy a sportmasszázs az aktív sportolók körében elterjedtebb, ezt a masszázsfajtát bárki igénybe veheti.